Nieuw avontuur van start!

20 mei 2018 - Saint-Hilaire-de-Riez, Frankrijk

Goedeavond! (Het is hier nog altijd zonnig!)

Afgelopen vrijdag is de camping geopend. Vrijdag is de kidsclub gesloten, dus wij zijn zaterdag gestart.

Wij zijn die vrijdag met het kidsclub team naar het strand geweest. Het was echt super lekker, en ik ben ook goed bijgekleurd ;) Die zelfde middag zijn wij gaan fietsen naar Saint-Jean-De-Monts. Dit is echt een hele mooie strandplaats! Als je hier ooit in de buurt bent, zal ik er zeker naar toe gaan.

Zaterdag is de kidsclub van start gegaan. Er waren helaas geen kinderen, dus hebben wij de activiteiten met ons eigen team gedaan. In de middag ben ik samen mijn teamleider Leanne langs gegaan bij de mensen die waren aangekomen zaterdag. We hebben hun verteld dat wij in de avond waterspelletjes gingen doen.

En dat heeft geholpen! In de avond hebben wij waterspelletjes gedaan met twee families. Het was super gezellig!

Vandaag hebben wij voor het eerst alleen onze sessie gedaan. Dit verliep in het begin een beetje ongemakkelijk, maar het ging steeds beter!

Ik maak mij nu klaar om te verhuizen naar mijn eigen mobilehome. Wij hebben al die tijd in een mobilehome geslapen die voor gasten waren bedoeld. In mijn nieuwe mobilehome slaap ik op een tweepersoonsbed, gelukkig :)

Binnenkort ga ik meer verhalen schrijven!

bedankt voor het lezen!

Sander

1. Jose:
    21 mei 2018
    Zonder kinderen beginnen is wel makkelijk 😃
    Geniet ervan!