De reis er naar toe

16 mei 2018 - Saint-Hilaire-de-Riez, Frankrijk

Goedemorgen vanuit een zonnige Frankrijk!

Het heeft mij in totaal 18 uur gekost om hier te komen.

Maandag avond op Schiphol kreeg ik de melding op mijn telefoon dat de bus helaas vertraagd was. Eerst was dit een uur maar later werd dit 15 minuten (gelukkig)

Na een (emotionele) afscheid vertrok de bus dan. Deze bus bracht mij naar Parijs.

Na een slapeloze nacht reden wij rond 07:30 Parijs binnen. Toen begon het.

Ik zat in een grote dubbeldekker die zich moest manufreren tussen al dat franse verkeer. Ik wist dat wij midden in Parijs moesten zijn, maar dat de bus kleine tussen door routes nam had ik niet gedacht.

Het was zo enorm druk, dat wij 2 uur stil hebben gestaan in Parijs. Rond 10:15 kwamen wij aan op het busstation.

11:00 zal de volgende bus vertrekken, deze was gelukkig optijd. Het was een franse buschauffeur, dus niemand wist wat er werd verteld als hij dolr de microfoon ging praten.

Na een lange rit, met een half uur pauze, kwamen wij dan eindelijk rond 16:00 aan in Nantes. Hier werden wij opgepikt en naar onze camping gebracht. We hebben eerst een tussenstop gemaakt bijnde supermarkt, zodat wij ons zelf konden voorzien van eten en drinken.

Eenmaal op de camping aankomen werden wij naar onze tijdelijke mobilehome gebracht. (Over een aantal dagen gaan wij naar onze eigen mobilehome)

Na dat wij wat spullen hadden uitgepakt en de camping hebben ontdekt, zijn wij naar een barbecue gegaan. Hier zat het rest van het Eurocamp team.

Ik ben vroeg nasr bed gegaan omdat ik gesloopt was van de reis.

Vandaag is de bedoeling om een kijkje te nemen bij het strand. 13:00 begint mijn aller eerste werkdag.

1. Sieny en Harry:
    Werk ze👌
  2. Jose:
    16 mei 2018
    Moeders zijn altijd emotioneel :)
    Werk ze straks! Maak er een mooie leerzame tijd van in Frankrijk!
  3. Marja:
    16 mei 2018
    leuk om je blog te lezen Sander! ben benieuwd wat je allemaal nog meer mee maakt! veel plezier daar in de zon.